SUFLETUL COMERȚULUI
MOTTO: „STOMACHON -pentru controlul constipației și al diareii” (imaginea se fixează pe două suluri de hârtie igienică... o mână tremurătoare se întinde către unul din cele două... bănuiesc că este vorba despre nefericitul cu „deranjamentul intestinal”, că ăla cu constipația, săracu’, nu mai întinde el mâna...n.n. )
......................................................................................
Credeți că despre „asumarea” pe măsurile de austeritate o să vă vorbesc? Despre războiul din Ucraina? Despre faptul că MApN are o campanie de recrutare? Aș!... sunt lucruri mai tari pe planeta România. Uite, de exemplu, publicitatea. Aceasta este un izvor nesfârșit de inteligență, dar o inteligență atât de stupefiantă încât e greu de crezut că ar fi doar un accident și că nu este vorba, de fapt, despre un concurs între creatori sau traducători pentru trofeul „zmeura de aur”.
Toate cele de mai jos sunt „culese” în ultimele două zile:
„Nu știaaamm că ai mătreață! Nu știaaamm că ai mătreață!” (e un cântecel vesel dintr-un spot publicitar... și, da! e mai tare decât șlagărul SANOHEPATIC! n.n.)
„Bună! Sunt chiar flora ta intestinală!” (spune o voce feminină caldă, insinuantă, dintr-un spot publicitar, n-am putut să-mi dau seama dacă flora aia intestinală e mișto și merită efortul, că nu ne-au arătat-o)
„Dacă proteza ta ar putea să vorbească ar cere COREGA!” (extras dintr-un material publicitar în care protezele au opinii ferme, dar, din păcate, nu au glas, n.n.)
„Ai o relație complicată cu stomacul tău?” (e o întrebare retorică, din moment ce relațiile cu un stomac par, în general, niște relații complicate! bine, depinde și de gusturi... n.n.)
„Acum mirosul la control. Fresh și magnific!” cu varianta „Incredibil! Sunt parfumândru de tine!” (nu veți crede, dar în acest clip publicitar un bărbat-tată miroase un bărbat-fiu la subsuoară, după ce acesta din urmă făcuse un efort fizic remarcabil și apoi rostește memorabilele cuvinte... Cuvintele MAGNIFIC și PARFUMÂNDRU consider că sunt cele mai potrivite când un bărbat miroase alt bărbat!, n.n.)
„-Tu când te gândești la imunitate, la ce te gândești?”... „-Ceapă cât cuprinde și usturoi!” (ei, majoritatea cetățenilor se gândesc la parlamentari, zic... sau măcar la imbatabilului vaccin ANTICOV..., n.n.)
„Ar fi fost o tragedie dacă domnului Popescu nu i s-ar fi făcut poftă de ceva bun, salvând astfel dragostea dintre pâine și salam. Pâinea tânjește după salamul CAROLI!” (iată un LOVE-STORY dramatic, în care „el” era cât pe ce să rămână în frigider, iar „ea” în coșul de pâine. Însă ca în orice poveste de dragoste dramatică ei se întâlnesc pentru câteva secunde -salamul deasupra, pâinea dedesubt- asta până când domnul Popescu îi mănâncă pe amândoi... atât de adevărat și atât de trist! n.n.)
...................................................................................................
Cum să nu-mi fie mie dor de „Azi la CEC un leu depui/ Mâine el va scoate pui!” și de „Nici o masă fără pește!” ...?
Bine, dar având în vedere faptul că această publicitate apare la postul de televiziune unde creșterea TVA-ului la anumite produse care conțin zahăr este comentată din platou astfel:
„...Ceea ce înseamnă, de exemplu, că dulciurile vor fi mai scumpe (desigur că vor fi... tot de exemplu, ca să zic așa, când crește prețul unor produse deoarece crește TVA-ul, ele devin mai scumpe, n.n.), dacă mergeți și consumați (!!!, așadar, dacă nu mergeți, ci stați pe loc când „consumați” nu se pune...n.n.) așa ceva.” (Gina Vacariu, ANTENA 3 CNN, 26 septembrie 2023, ora 9:20)
...cred că se armonizează perfect!
......................................................................................
Credeți că despre „asumarea” pe măsurile de austeritate o să vă vorbesc? Despre războiul din Ucraina? Despre faptul că MApN are o campanie de recrutare? Aș!... sunt lucruri mai tari pe planeta România. Uite, de exemplu, publicitatea. Aceasta este un izvor nesfârșit de inteligență, dar o inteligență atât de stupefiantă încât e greu de crezut că ar fi doar un accident și că nu este vorba, de fapt, despre un concurs între creatori sau traducători pentru trofeul „zmeura de aur”.
Toate cele de mai jos sunt „culese” în ultimele două zile:
„Nu știaaamm că ai mătreață! Nu știaaamm că ai mătreață!” (e un cântecel vesel dintr-un spot publicitar... și, da! e mai tare decât șlagărul SANOHEPATIC! n.n.)
„Bună! Sunt chiar flora ta intestinală!” (spune o voce feminină caldă, insinuantă, dintr-un spot publicitar, n-am putut să-mi dau seama dacă flora aia intestinală e mișto și merită efortul, că nu ne-au arătat-o)
„Dacă proteza ta ar putea să vorbească ar cere COREGA!” (extras dintr-un material publicitar în care protezele au opinii ferme, dar, din păcate, nu au glas, n.n.)
„Ai o relație complicată cu stomacul tău?” (e o întrebare retorică, din moment ce relațiile cu un stomac par, în general, niște relații complicate! bine, depinde și de gusturi... n.n.)
„Acum mirosul la control. Fresh și magnific!” cu varianta „Incredibil! Sunt parfumândru de tine!” (nu veți crede, dar în acest clip publicitar un bărbat-tată miroase un bărbat-fiu la subsuoară, după ce acesta din urmă făcuse un efort fizic remarcabil și apoi rostește memorabilele cuvinte... Cuvintele MAGNIFIC și PARFUMÂNDRU consider că sunt cele mai potrivite când un bărbat miroase alt bărbat!, n.n.)
„-Tu când te gândești la imunitate, la ce te gândești?”... „-Ceapă cât cuprinde și usturoi!” (ei, majoritatea cetățenilor se gândesc la parlamentari, zic... sau măcar la imbatabilului vaccin ANTICOV..., n.n.)
„Ar fi fost o tragedie dacă domnului Popescu nu i s-ar fi făcut poftă de ceva bun, salvând astfel dragostea dintre pâine și salam. Pâinea tânjește după salamul CAROLI!” (iată un LOVE-STORY dramatic, în care „el” era cât pe ce să rămână în frigider, iar „ea” în coșul de pâine. Însă ca în orice poveste de dragoste dramatică ei se întâlnesc pentru câteva secunde -salamul deasupra, pâinea dedesubt- asta până când domnul Popescu îi mănâncă pe amândoi... atât de adevărat și atât de trist! n.n.)
...................................................................................................
Cum să nu-mi fie mie dor de „Azi la CEC un leu depui/ Mâine el va scoate pui!” și de „Nici o masă fără pește!” ...?
Bine, dar având în vedere faptul că această publicitate apare la postul de televiziune unde creșterea TVA-ului la anumite produse care conțin zahăr este comentată din platou astfel:
„...Ceea ce înseamnă, de exemplu, că dulciurile vor fi mai scumpe (desigur că vor fi... tot de exemplu, ca să zic așa, când crește prețul unor produse deoarece crește TVA-ul, ele devin mai scumpe, n.n.), dacă mergeți și consumați (!!!, așadar, dacă nu mergeți, ci stați pe loc când „consumați” nu se pune...n.n.) așa ceva.” (Gina Vacariu, ANTENA 3 CNN, 26 septembrie 2023, ora 9:20)
...cred că se armonizează perfect!
27 septembrie 2023
Comentarii