AM „PAPAYA MEA”, SUNT PIONIER(Ă)!!!

    Vremuri de restriște în teatre... cu toate acestea, dacă ai PAPAYA ta, nu mai trebuie să-ți faci emisiune de citit versuri pe youtube și să te scurgi de foame pe lângă garduri, căci PAPAYA te rezolvă...

    Vă veți întreba: bine, dar ce-i aceea o PAPAYE? Am să vă răspund că este acel fruct numit și „pepene de copac” care în timpul liber își pune un ADVERTISING în coadă și se ocupă cu producția de spoturi publicitare care să pună pe masă o pâinică pufoasă pentru molfăit unei „anumite părți din societatea civilă”, respectiv aceleia reprezentate de Oana Pellea, Mihai Șora și Victor Rebengiuc. Și nu numai -condiția este doar să provină din aceeași zonă de „influenceri”.

    Ei, o să-mi spuneți... dar cei trei sunt deja vedete de spoturi publicitare, că doar împreună au făcut și spotul pentru ROMÂNIA EDUCATĂ, acel program de țară al președintelui Klaus, umflat cu declarații bombastice, despre care profesorul Andrei Marga spunea că „...sunt baliverne pentru cei care se mulțumesc cu vorbe goale -ba chiar ofense. În definitiv, cine trebuie adus la normal? Cine este de educat?” în timp ce profesorul Mircea Miclea sublinia că e „...plin de truisme, de «banalități solemne», cum ar spune Hegel... Citiți, de pildă, obiectivele sectoriale pentru învățământul superior și veți găsi conceptele și limba de lemn tipice unui funcționar de nivel mediu.”

    Cu toate acestea, doamna Oana, cititoare de versuri pe YOUTUBE, domnul Mihai, care a prins în buchetul vieții al 103-lea trandafiraș și care și-a recuperat pentru EMAG libertatea pierdută într-un tren acum vreo 70 de ani precum și domnul Victor, promotorul programului REGIO pe înțelesul tuturor, au priceput marele comandament al proiectului ROMÂNIA EDUCATĂ și au dat o mână de ajutor.

    Așa că e normal ca după succesul lui Mihai Șora cu EMAG-ul și al lui Victor Rebengiuc cu REGIO, să vină acum și rândul Oanei Pellea să rupă inima târgului la capitolul reclame. Doar dânsa e VEDETĂ și DIVĂ, și n-o să facă reclamă la zugrăveli lavabile, cum face prăpăditul ăla de Mihai Călin, vai de capul lui!
Ați auzit de cafeaua KAFUNE? Ei, cum să nu auziți, doar și Shakespeare a auzit de ea și o apreciază! Oana Pellea e acea persoană care ne-a asigurat vreo câteva luni, prin primăvară, având un aer inocent de căprioară cu boticul înfiorat de adierea vântului că „va fi bine... va fi foaaaaarte bine”... Numai că, după cât mi se pare mie, nu prea a fost bine. Teatrele au pus lacătul pe uși iar a juca de-acum, când temperaturile scad, în spații deschise, devine riscant. Dar ar putea Oana să critice măsurile luate de ăia pe care i-a votat și ne-a sfătuit și pe noi să-i votăm? Păi, n-ar putea... După cum știm însă, situațiile excepționale cer măsuri excepționale. PAPAYA ADVERTISING se numește, în cazul de față, colacul de salvare al cititoarei de poezii. Iar cea mai recentă producție literară a marelui Will, în interpretarea celebrei Oana Pellea, făcând parte din clipul publicitar conceput de PAPAYA pentru succesul cafelei KAFUNE, sună așa:

    „A bea... sau a nu bea... iată întrebarea... Mai nobil e să-nduri în cuget, oare, săgeți și praștii ale ursitei rele... saaaauuuu... apucând o cană (gest ca și cum ar smulge ceva) tu să curmi a suferințelor noian (trage sonor aer în piept, cu o mufă de o ipocrizie rară) ... să bei ... (șoptit, cu ochii în tavan) să guști... să soooorbi... ( în delir) și printr-o-nghițitură să pui sfâââârșit durerii sufletești ( urlă) și-atâtor mii de al-te su-fe-ri-nțe ce sunt a căăăărnii parte (gest hotărât cu mâna dreaptă, ca și cum ar vrea să pocnească pe cineva)... e... iată, o încheiere chiar foarte de dorit!”

    Cât și-a rostit tirada, celebra Oana Pellea a ținut în mâna stângă o pungă de cafea KAFUNE, în loc de tigva lui Yorick. Succesul a fost total!

    În clipul pentru cafeaua KAFUNE, stând pe canapea, picior peste picior, cu un aer de mare divă, Oana ne avertizează:

    „Și Dumnezeu știe că sunt BUNĂ... la roluri!”

    Corect, Oana. E bine, din când în când să aflăm și noi că ești bună la ceva. Dar n-aș pune mâna-n foc că știe și Dumnezeu asta.
............................................................................................................
    P.S. Robert Tiderle, șeful agenției PAPAYA ADVERTISING: „Agentia pentru care lucrez angajează echipă de creație. Adică și copy si art. Puteți veni împreună sau separat. Femei sau bărbați, nu contează (atâta vreme cât aveți talent). Ne puteți trimite orice considerați că este nevoie la office@papaya.ro. Mulțumesc frumos. A, să nu uit. Nu angajăm pesediști.” (27 noiembrie 2019, pe pagina lui de FACEBOOK)

    Deoarece pesediștii, oricât de talentați ar fi, sunt persoane de rang inferior. Oare nu vă este scârbă, cetățeni, de ideea ăstuia despre o societate modernă și civilizată?


    9 octombrie 2020


Comentarii

Postări populare