VIN ALEGERILE! PĂZEA!

    Mi se pare că s-a ales conducerea lu’ „Organizaţia Naţională de Tineret a Partidului Puterii Umaniste - social liberal” (încercați acum să repetați cum se numește „aripioara tânără” a renumitului partid fără să trageți cu ochiul la ceea ce am scris eu mai devreme, să văd dacă reușiți...). O duduie, om de bază în organizația tineretului puternic umanist, dar și social, și liberal, și ce mai doriți dumneavoastră în același timp, prezentată publicului de către însuși domnul Piedone, pentru ca să o cunoaștem mai bine și să n-o putem uita, a rostit apăsat următoarele cuvinte înțelepte la maxim:
 
    „Iar CA ȘI proiecte pe care le avem (...) SUNT DOUĂ PROIECTE: unul PE PARTE de sănătate și altul PE PARTE de educație” (ANTENA 3 CNN, știri matinale, 4 octombrie 2023)

    Nu știu să vă spun cum se numește duduia dar am încredere deplină că PE PARTE DE EDUCAȚIE o să fie niște schimbări majore în viața noastră!
    .........................................................................................
    P.S. În fotografie, în centru, e un fragment reprezentativ din echipa matură a conducerii PUSL (Grațiela Gavrilescu, Mihai Pintilei și Lavinia Șandru). Pe lateral sunt liderii organizației de tineret. Iar duduia în alb e cea cu formularea „CA ȘI PROIECTE... SUNT DOUĂ PROIECTE”. Așadar, rețineți, ea e eroina postării mele... așa că nu vă mai uitați visători, băieți, în zona unde ține Lavinia Șandru -coordonator PE PARTE de comunicare a PUSL- telefonul...


    4 octombrie 2023

Comentarii

Postări populare