UN FILM CU DEZNODĂMÂNT CUNOSCUT

 

    Fatalitate, vor veni din nou alegerile locale, n-avem ce face... Ca de obicei „după”, se va face frumos, așezat, profilul alegătorului pentru „fruntași”. Așa că am avut curiozitatea să caut în presă, începând din 2012, informații despre „profilul alegătorului” pentru alegerile din București, asta ca să vă ofer un tablouaș mai amplu pentru ceea ce va să vină...
 
    În 2012, la alegerile locale, Nicușor Dan făcea ochișori, exact așa cum fac ochi motăneii care nu mai sunt chiar nou-născuți, dar nici cotoiași pe propriile picioare încă nu sunt. HOT NEWS. ro ne prezenta situația din București astfel:
 
    „Din acest punct de vedere, cele zece procente obținute de Nicușor Dan spun mai multe decât putem citi într-o prima lectură. Ne spun, de pildă, că în București există un public SĂNĂTOS, PRETENȚIOS ȘI ACTIV, numai că partidele clasice sunt incapabile să ajungă la el. Ne mai spun ca bucureștenii nu se identifică în masa cu gargara leneșului isteț, cu vorbă lungă și fapte puține. E reconfortant să aflăm că acest public există și se arată dispus să intre în joc dacă are pentru cine/ce.” (HOT NEWS. ro, 11 iunie 2012)
 
    Deci „un public sănătos, pretențios și activ”... un public cu ștaif a votat cu Nicușor, dar păcat că numai 10% dintre bucureșteni s-au ridicat la înălțimea exigențelor. Din fericire, totuși, până în 2016 publicul ăsta sănătos și cultivat s-a tot înmulțit -prin partenogeneză, cred, asta deoarece Nicușor Dan nu mi s-a părut a fi fost „parte activă” în procesul de înmulțire.
 
    Așa că în 2016, Nicușor Dan, doar scobindu-se-n nas, a reușit un scor foarte bun, zic, adică de 30,52 %, în calitate de „catindat” la Primăria Generală a Capitalei. Aflăm de la DIGI 24. ro că potrivit exit-poll IRES:
 
    „Pe Nicușor Dan l-au votat cu precădere tinerii: 19% dintre alegătorii săi au între 18 și 29 de ani, iar 32% au între 30 și 39 de ani. Doar 14% dintre bucureștenii în vârstă de peste 60 de ani l-au ales pe candidatul USB. În cazul alegătorilor lui Nicușor Dan, 72% DINTRE ALEGĂTORI AU STUDII SUPERIOARE, 23% sunt absolvenți de liceu sau postliceală și doar 5% au cel mult 10 clase sau școală profesională.” (DIGI 24. ro 6 iunie 2016)

    Ați văzut? tot populația educată, fină și „în putere” l-a preferat pe Nicușor.
 
    În aceste condiții, aflat în evidentă creștere de formă, a fost aproape firesc ca în 2020 Nicușor Dan să dea lovitura și să reușească un splendid 42, 81%, procent cu care dânsul s-a și ales Primar General! Din totalul alegătorilor din București, 61,6% dintre cei cu studii superioare au pus, cu speranță, ștampila pe numele acestuia. Că tot populația asta fină avea să și șteargă cu el pe jos vreo doi ani mai târziu, dar tot la fel, adică elevat, calm, rațional și cu demnitate, asta e o altă poveste. Care poveste sună cu o aproximație rezonabilă cam așa cum a zis Dan Teodorescu de la trupa TAXI:
 
    „Revenind la Nicuşor, pe el încă nu l-am înjurat. Poate c-o să-l înjur iarna viitoare, habar n-am. Deocamdată l-am invitat SĂ MĂ PUPE-N CUR (așa e... o invitație politicoasă, decentă, elevată, departe de o înjurătură, n.n.). Asta înseamnă «Bă, am înțeles, conducte, Elcen, Termoenergetica, da' dă-o-n p**da mă-sii, fă ceva, că n-am apă caldă şi stau în frig». O să-mi permit să vă dau un exemplu de înjurătură, ca să sesizați diferența: m**e pesede. Reiterez, că poate n-ați sesizat-o: m**e pesede.” (Dan Teodorescu, pe pagina lui de FACEBOOK, 30 noiembrie 2022)

    Nu mai spun de ceilalți susținători (Marius Manole, Lia Bugnar, Tudor Chirilă, alții...) care și ei, pe diferite voci și tonalități, tot să-i pupe-n cur i-au transmis, cu mai multă sau mai puțină înfocare, desigur, fiecare după sufletul său.
 
    De aceea, cum Nicușor Dan era în mare pericol pentru următoarele alegeri, mobilizarea a fost exemplară iar Gabriela Firea a fost scoasă frumușel din cursă pe bază de „azilele groazei” despre care „toți știau” (eu nu sunt sigură că „toți știau”, însă am unele bănuieli că ăia care au țipat cel mai tare și care „s-au sesizat” aveau demult informațiile respective). S-a trecut astfel la artileria grea, rezultând un serial S.F. cu urmăriri pandeliene în trafic și cu ucigași plătiți pentru a-l elimina pe domnul Daniel Savu, de profesie fost senator și fost băiat „cu ochi albaștri”. De ce să-l elimine tocmai pe el și nu toată redacția ROMÂNIA TV, adică pe aceia care au ținut pe grătarul încins subiectul până era să se facă scrum, nimeni nu știe...
 
    Așa că eu mă gândesc că Nicușor, rămas cam singur în cursă, mai are la dispoziție vreo 2-3 mandate ca să le arate ce poate bucureștenilor educați, cultivați, activi, cu facultăți , masterate și doctorate la activ.
 
    Ca regulă generală, însă, aș spune că în 2024, nici în București și nici în țară, nu veți mai auzi „narativul” cu votanții PSD știrbi, bătrâni, prostovani, neinstruiți și inactivi... ci pe acela proaspăt cu votanții AUR&ȘOȘO antieuropeni, antiamericani, antiminorități, antiprogres, antislava, antivaccin și în general, ANTI-tot-ce-este-minunat-pe-planetă!
 
    Votanții AUR&ȘOȘO vor fi descriși, la viitoarele alegeri, drept acei tăntălăi care cred că pământul este plat, că Elvis Presley trăiește pe-o insulă paradisiacă și că apa este de fapt un medicament halucinogen, produs de-un guvern ocult!
 
    În timp ce simpatizanții PSD vor deveni niște alegători decenți, simpatici, cu școala făcută la zi, a căror vârstă va însemna un plus la înțelepciune și, în niciun caz, un minus la dantură!
 
    Fără îndoială că lumea subțire, inteligentă și rafinată va vota tot cu USR-ul, ranforsat din vreme cu PMP și FORȚA DREPTEI.
 
    Iar oamenii „onești și cinstiți” -puțini...-vor vota cu REPER-ul lui Cioloș. E drept că mă întreb deja: dar dacă nu vor reuși să treacă pragul pentru europarlamentare, oare în ce mod îi va recupera și pe ce funcții îi va recicla coana Europa pe băieții ăștia buni, făcători de PNNR-uri? Căci, zic eu, noi vom mai auzi de ei!

    O să mă întrebați, cu atenție și îngrijorare: „și-atunci, cine va mai vota cu istoricul PENELEU?” Păi, dacă inteligenții, cultivații, decenții, înțelepții, „oneștii și cinstiții”, sănătoșii, pretențioșii și activii dar și antieuropenii, antiamericanii, neinstruiții și conspiraționiștii au cu cine să voteze, să vedem cine a mai rămas să voteze cu PENELEU?
 
    Răspuns corect: dacă-i scădem pe toți ăștia, cu PENELEUL au rămas să voteze Rareș Bogdan și ceilalți 26 de vicepreședinți liberali. Căci după opinia mea, Nicolae Ciucă, președintele partidului, o să pună ștampila pe PESEDEU, exact așa cum Victor Ponta a votat la prezidențialele din 2009 cu Crin Antonescu, și nu cu Mircea Geoană, candidatul pesedist... Dar nu va mai avea importanță... căci PESEDEUL va fi condamnat „să-i ia în spațiu” pe liberali la guvernare, deoarece nicio altă combinație nu va fi posibilă. Împreună cu UDMR și cu sprijin în parlament din partea minorităților, firește.
Iar noi am mai jucat în filmul ăsta și cunoaștem deja pe de rost replicile... așa că am încălecat pe-o șa și v-am spus et caetera...
    ................................................................................
    P.S. Bine, am uitat să vă spun că vine tare din spate partidul cel nou al lui Ben Oni Ardelean... și mi-e să nu furnizeze, la naiba! vreo surpriză!


    7 octombrie 2023

Comentarii

Postări populare