UPDATE LA POSTAREA ANTERIOARĂ

    Nu, cetățeni... nuuuu... eu v-am dezinformat și vă rog să mă iertați! Când doamna Alexandra Păcuraru, femeia aceea cucernică de la REALITATEA PLUS, a zis despre Dan Andronic că, în intimitatea lui, dânsul prezintă o parte anatomică mică-mică, și că nu e dotat, și că nu poate să fie bărbat deoarece n-are cu ce, măi ce încurcătura dracului, să vedeți... dânsa la MINTEA lui Dan Andronic se referea, clar, și nicidecum la ce ne-am gândit noi! La CREIERUL LUI!!!!, dragă! Și-a și „bușit-o râsul” că noi, proștii, am înțeles altceva, de parcă dânsa, femeie serioasă și bună la suflet ca pâinea caldă, ar fi putut să se gândească la alte treburi. Ia să luăm aminte:
 
    „Bună seara, dragi români, oriunde v-ați afla! Apropo de ceea ce a ieșit astăzi în presă, m-am amuzat copios în contextul în care avem atâtea probleme serioase, cu bătrânii din azile, iar altora le arde de măsurat… frustrări. Când am zis de Andronic că o are mică, mică, rușinos de mică, eu m-am referit la MINTE. Ce treabă am eu să măsor josnicia oamenilor! Mă și bușește râsul că el crede că îl dezbrac de pantaloni, nici de sacou nu o fac.” (Alexandra Păcuraru, 13 iulie 2023)

    Am făcut corecția necesară deoarece e clar că m-am înșelat. Și-mi dau seama că doamna asta blândă nici nu știa de la Anca Alexandrescu, fosta nevastă a lui Dan Andronic, despre MINTEA lui cea mică... Doar doamna Anca, femeie de-o demnitate rară, a fost în concediu când s-a divulgat dimensiunea MINȚII lui Dan Andronic pe post... adică, exact la fel cum biata doamnă Udrea fusese în weekend și nu înțelegea cum de a intrat ea însăși în dialog cu Robert Turcescu, lăudând-o pe ministresa Udrea, în calitate de „admiratoare”!

    Bine că s-au clarificat toate cele!

    13 iulie 2023

Comentarii

Postări populare