IAC-AȘA!

    Foarte rar mi s-a întâmplat să distribui câte ceva pe pagina mea, care este, în mod vizibil, o pagină de autor. De astă dată, însă...
 
    Îi mulțumesc lui Victor Roncea pentru că mă „găzduiește” pe site-ul ACTIVE NEWS. ro și , desigur, îi mulțumesc, cu multă uimire, lui Ion Cristoiu... Căci, dacă nici el nu se pricepe la texte apărute în presă, atunci nu știu cine, în România, s-ar pricepe...

    Adică:

    „Stimați telespectatori, din când în când, simt nevoia să elogiez jurnaliști care pe mine m-au impresionat când le-am citit textele. În ACTIVE NEWS, pe site-ul ACTIVE NEWS, am găsit un text magistral, semnat Luminița Arhire despre așa-zisa demonstrație din Piața Victoriei, demonstrația de joi-seara, prezentată de presa pesedistă, ciolăcistă, așa, ca un mare succes. Este un text senzațional, este... eu... n-o știu, l-am sunat pe Victor Roncea, domnul Roncea -nu știu pe unde era, pentru că de-abia mi-a răspuns- și l-am întrebat „dom' ne, cine e?” și mi-a spus că este o arhitectă, sau cam așa ceva, din Tulcea, care scrie mai demult... Eu îl invidiez pe Victor Roncea că are o asemenea colaboratoare... vă rog să citiți textul se numește... Luminița Arhire -„cu momâi și fără...”, dar ce spune în esență, dincolo de textul magistral: și anume că față de alte demonstrații # REZIST, partea materială n-a mai fost... n-au mai fost momâi în zeghe -țineți minte?-, sandvișuri, câini, parale, băutură, ceaiuri, așa... Asta este ideea! Și da, spune și ea, cum am spus și eu, erau niște tâmpiți... arată că cineva le-a făcut (pancartele, n,n,) ... dar nu doar asta ar fi! deci, încă o dată, textul este magistral, am văzut ... și după asta am accesat la numele ei de-acolo și am văzut și alte texte foarte bune, este una dintre... o publicistă, spun -nu jurnalistă, că jurnaliști sunt ăștia care fac copy-paste- de excepție! Și repet, invidiez site-ul ACTIVE NEWS că are o asemenea colaboratoare.” (Ion Cristoiu, 15 iulie 2023, în JURNALUL său video)
https://www.activenews.ro/.../DE-UNDE-STIE-BANESCU-CE...

    19 iunie 2023

Comentarii

Postări populare