„RECOLTAREA URSULUI” PE ÎNȚELESUL TUTUROR

Ce lipsea din povestea tristă a „recoltării ursului?” Păi, lipsea ministrul Afacerilor Interne, Marcel Velea... între timp a ieșit și acesta la declarații... dar, încă o dată, indiferent ce veți citi mai jos, nu uitați: numai VEORICA E ANALFABETĂ, numai și numai Veorica!

Marcel Vela (mi-e dor de Găbiță Oprea și de declarațiile lui... și mi-aduc aminte că Carmen Dan era decât o secretară de la Videle care Pleșu Andrei nu se simțea în siguranță cu ea ca ministru) a zis așa:

„De ce nu s-au găsit de-a lungul timpului de alți miniștri sau de alți conducători de instituții”... „să nu fi tratat cu seriozitate o altă alternativă care iată apare în viața reală”... „au armament, dar nu există armamentul specific în dotare”... „ca și legislație, ca și ordin dacă vreți”... „eu doresc să găsesc să caut cauzele care au dus la”... „prefectul s-a informat la primarul de la Praid că e OK și ce se întâmplă”... „în DEX poate fi interpretat și așa”... „există o întrunire prin care se va analiza situații de acest gen”... „la toate faptele pe care polițiștii le fac a fost așa o prietenie”... „niciunde cred, în societatea noastră generală, în lumea reală”... „abateri disciplinare care dacă erau aprofundate”... „din trecutul care eu nu m-aș fi gândit că eu ajung ministrul Afacerilor Interne”... „să fie un palat de cristal în care unii se protejează pe alții”... „dacă vreți conferință de presă, vă stăm cu bucurie la dispoziție”. (extrase din declarația lui Marcel Velea, 18 noiembrie 2019)

18 noiembrie 2019

Comentarii

Postări populare