UN PROCUROR PROST DE BUN


MOTTO: „...Poate sunt prost. E peste puterea mea. Eu nu am făcut aşa ceva de-a lungul carierei...”(procurorul Mircea Negulescu , într-o convorbire telefonică înregistrată de nevasta unui inculpat )
........................................................................
Cetățeni, comanda la mine! Procurorul Portocală-Negulescu-Mircea , pe 17 august 2018, a rupt din nou tăcerea, după ce o mai rupsese, biata de ea , după cum urmează: pe 19 decembrie 2017... pe 27 februarie 2018... pe 21 mai 2018... dar, de data asta a făcut-o cu o sfâșiere dureroasă ca o ruptură de țesut moale provocată unui jurnalist de la REALITATEA TV de bastonul de cauciuc al unui jandarm, cu prilejul ultimei revoluții din Piața Victoriei. Eu o tăcere ruptă cu-așa un vaiet rar am mai văzut!

Căci dânsul și numai dânsul , deși nu știe cu exactitate ce e statul paralel , poate să descrie destul de convingător ce anume NU ESTE STATUL PARALEL. Am putea să rezumăm lunga confesiune a unuia dintre cei mai iubiți și cei mai inimoși procurori de la unitatea de elită Ploiești, care se descrie cu modestie ca fiind PROST DE BUN, la numai câteva cuvinte : NU EU SUNT STATUL PARALEL, cu singura diferență că el a folosit, în splendida sa mărturisire, pluralul majestății , așa cum este de fapt și normal la acest nivel al spiritualității și moralității!

Ați crezut că procurorul Negulescu era acel stâlp al DNA-ului care punea și el, ca omuʹ, o întrebare unui inculpat, în timpul unei audieri, și ăla începea să plângă și-i dădea sângele pe nas? Sau e ăla care avea grijă ca saltelele din arest să fie plăcut umezite în toiul iernii pentru ca arestații preventiv să simtă o adiere plăcută la șale? Sau ăla care aranja probe cu martori-inculpați-descoperiți-acoperiți-acoperiți, de nu mai știau nici ăia când sunt aduși la ONORATA INSTANȚĂ cu cagula pe mufă și când nu? Ei, aș! Ne zice chiar domnia-sa cu ce se ocupa, de la înălțimea pluralului majestății :

„...am încercat să limităm posibilitatea de repatriere a profitului în cazul companiilor străine sau multinaționale....am încercat să asigurăm un climat economic concurențial, o piață liberă bazată pe cerere și ofertă și nu pe mită, trafic de influență sau coruperea alegătorului...suntem cei care doresc egalitate de șanse, care doresc să aducă la bugetul de stat sumele de bani provenite din săvârșirea de infracțiuni; care doresc creșterea puterii de cumpărare a cetățenilor, creșterea pensiilor, un sistem de sănătate care să respecte demnitatea unui muribund, un sistem educațional care să permită dezvoltarea sănătoasă a generației viitoare”.

Deci, ai înțeles, popor, ce-ai pierdut dacă nu se mai întoarce ăsta în sistem? Și nici Onea? Și nici Bucurică? Și nici Emanuel Eva ? Și nici Papici?...ăăă, pardon , Papici e încă în SISTEM ... Ăștia cu „egalitatea de șanse” și cu „sistemul educațional care să permită dezvoltarea sănătoasă a generației viitoare” s-au ocupat, pe când noi credeam că ei făceau dosare fabricate pe sub masă despre câte tigăi a dat Sebastian Ghiță în campanie și despre „capcanarea” arborilor ...

Aproape că-mi vine să plâng gândindu-mă cine se va mai ocupa de-acum încolo de „dezvoltarea sănătoasă a generației viitoare”...

PROST DE BUN, săracu'... exact așa cum a zis.

Comentarii

Postări populare