O MANIFESTAȚIE PAȘNICĂ GARNISITĂ CU „ROMÂNII LUI”




Când Klaus a rostit, la începutul anului 2017 , la Summit-ul din Malta, celebrele cuvinte : "...Sute de mii dintre ROMÂNII MEI sunt în stradă... am încredere în OAMENII MEI ! " eu m-am întrebat care naiba or fi oamenii lui. Că ăia din stradă au cam sărit de fund în sus și-au strigat, ofensați , la auzul acestei declarații, că nu sunt „românii lui”!!! ... și-au răcnit asta în frunte cu Liviu Antonesei, care nu citise nici el ORDONANȚA 13 ( așa cum nici sutele de mii de protestatari n-o citiseră) dar credea (la fel ca aceia), că intrarea ei în vigoare înseamnă distrugerea mândrei și neînfricatei noastre justiții despre a cărei funcționare, în aceste zile, aflăm lucruri ATÂT de interesante ! Deci, eu am tras concluzia, perfect rațională, că „românii lui” sunt alții și sunt în altă parte, nu în Piața Victoriei făcând constelații cu lanternuțele telefoanelor și desenând cu trupurile lor fragede ba drapelul României, ba drapelul Uniunii Europene, potrivit fanteziei lui Felix Tătaru- care după două steaguri croite din material uman ușor de manevrat a și intrat în pauză, de altfel !

Cin' să fie... cinʹ să fie ... ROMÂNII LUI !??? am continuat să mă întreb...

Pe 13 august 2018 însă, adică după marea Revoluție ( mirosind a lovitură de stat pe la subraț) din 10 august, am aflat cu bucurie cine sunt ăia! Din gura președintelui am aflat! Iată:

„Bună ziua, DRAGI ROMÂNI!

În ultimele zile zeci de mii de români au ieșit în stradă să protesteze, iar România traversează o stare gravă de tulburare din cauza violențelor înregistrate vineri seara.

ATITUDINEA CIVICĂ a fost aspru pedepsită cu gaze lacrimogene, tunuri de apă și lovituri aplicate cu exces de zel. Este IMPRESIONANTĂ MOBILIZAREA ROMÂNILOR din țară și de pretutindeni. Mulți oameni din diasporă, reveniți acasă, au participat la aceste manifestări. Nu au fost aduși nici de partide, nici cu autocarele, nici plătiți. Au venit din proprie inițiativă, arătând UN PUTERNIC SIMȚ CIVIC, revoltați de modul în care PSD guvernează și legiferează, de gravele atacuri la adresa statului de drept din ultimul an și jumătate. Aceste demonstrații au fost unele EMINAMENTE PAȘNICE , cu excepția unor instigatori care nu pot fi asociați cu MAREA MAJORITATE A PROTESTATARILOR , așa cum s-a încercat.

Protestele de sâmbătă și duminică au arătat tuturor ADEVĂRATA FAȚĂ a celor care ies în stradă de foarte mult timp și a căror voce se aude peste tot în lume. Românii știu sa fie CIVILIZAȚI, CIVICI, ACTIVI ȘI CORECȚI. Nu își merită etichetele primite din partea unor voci iresponsabile din politică. TOȚI CEI CE IES ÎN STRADĂ pentru a transmite un mesaj AU O VOCE LEGITIMĂ, care va trebui ascultată și înțeleasă.


Violența împotriva cetățenilor care se opun guvernului prin PROTESTE PAȘNICE este caracteristică regimurilor autoritare, nu României europene de astăzi.”

.......................................................................................
Sesizați că ACOLO ar trebui să-i caut pe ROMÂNII LUI? Ei bine, în data de 26 septembrie 2018 am văzut și niște imagini înregistrate, probabil, de Jandarmeria română și postate de Q MAGAZINE dar și altele, luate de jurnaliști, imagini în care i-am recunoscut pe pașnicii protestatari ai președintelui : băteau măr la jandarmi, dădeau cu pietre, pregăteau molotoave, cărau mobilier stradal ca să-i dea foc, se plângeau că nu au arme ca să iasă o treabă ca lumea, rupeau garduri, înghesuiau forțele de ordine !

Despre ei era vorba în discursul lacrimogen al lui Klaus , despre acești minunați cetățeni ... despre ADEVĂRATA LOR FAȚĂ... EMINAMENTE PAȘNICI... CIVILIZAȚI, ACTIVI ȘI CORECȚI...care-și făceau auzită VOCEA LEGITIMĂ... ARĂTÂND UN PUTERNIC SIMȚ CIVIC.

De-aia am și simțit nevoia să adaug și o fotografie cu ei. Întoarceți capul și zâmbiți către aparatul de fotografiat, băieți!

Președintele VOSTRU vă iubește!

26 septembrie 2018

Comentarii

Postări populare