O EVALUARE.... POATE ULTIMA !


MOTTO: „...Nu trage, dom' Semaca! Sunt eu Lăscărică !!! ” ( CU MÂINILE CURATE, regia Sergiu Nicolaescu , scenariul Titus Popovici și Petre Sălcudeanu) 
............................................................................................
Domʹ Tudorel, mata ai înnebunit? Vrei să mă evaluezi taman pe mine, La(zăr)scărică Augustin? Da' ce ce? De ce să mă evaluezi, mă musiu, de ce să iei așa măsuri dușmănoase împotriva mea?

Tocmai acum când anchetam și eu cum a dat băieții de la Jandarmerie cu gaze în cetățeni... că a dat, nu poți spune că nu !!!.. și-n cine? în cetățenii pașnici care se pregătea să le care-n cap cataroie aduse de-acasă precum și borduri care le-a stat în cale la fața locului ( hai, că nu era așa grav, că jandarmii avea cască de protecție, sau cel puțin ăia care n-a reușit cetățenii pașnici să le-o smulgă din cap, avea!) și apoi să desfacă gardul din fața Guvernului și să intre în Palatul Victorie cântând, în triumf, pe mai multe voci, mai ceva ca trupa QUEEN „ We are the champions” !

D-aia am și dat eu un comunicat astăzi care, cine mi l-a scris, zice foarte bine:

”Opinia publică va putea constata că tema protocoalelor este una falsă și că în calitate de procuror general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție am respectat legea, am informat Consiliul Superior al Magistraturii și Ministerul de Justiție în legătură cu demersurile efectuate. În acest context, speculațiile din spațiul public referitoare la un așa-zis mod «ilegal», «subteran» de a acționa reprezintă în mod evident o acțiune de destabilizare a Ministerului Public”(...) Reiterarea consecventă în spațiul public a dezbaterii pe tema acestor protocoale reprezintă în mod evident un nou atac la adresa Ministerului Public într-o perioadă în care sunt în curs de soluționare dosare cu o miză esențială pentru societate, respectiv Dosarul Revoluției din decembrie 1989 și Dosarul evenimentelor violente din 10/11 august 2018. În calitate de conducător al Ministerului Public, doresc să asigur opinia publică asupra faptului că procurorii vor acționa în continuare cu fermitate și profesionalism pentru combaterea infracționalității și îndeplinirea rolului constituțional de a reprezenta interesele generale ale societății, de a apăra ordinea de drept, precum și drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor”

Așadar nu trebuie să atrag atenția, da? că Dosarul cu gazele luʹ Jandarmeria e la fel de tare ca Dosarul cu Revoluția. Și, cu celeritate, eu le finalizez pe ambele-amândouă... pe primul cu o celeritate care durează o lună iar pe celălalt cu o celeritate care a durat până acum 28 de ani , da' eu zic că mai durează!

Că ce-i așa nasol cu protocoalele alea? Nu-i dragă, nici o problemă... că nici nu mai este funcționale , doar am zis chiar eu pe 18 ianuarie 2017, în ședința CSM:

„Este adevărat că a existat un protocol care nu mai există. Cred că este și o lipsă a mea, care nu am comunicat, nu am făcut mare caz atunci când am preluat mandatul, să spun: «Nu mai există niciun protocol care să prevadă comisii mixte sau echipe mixte sau nu știu ce». A existat un protocol în care se discuta despre echipe operative între Ministerul Public și serviciile de informații, însă eu mereu mi-am pus următoarea problemă: acest protocol nu există, eu nu mi l-am însușit și nu mergem înainte cu astfel de inginerii, să zic așa, pentru că ele nu se găsesc în Codul de procedura penală, Doamne Dumnezeule… Noi anchetăm, iar dumneavoastră judecați după Codul de procedură penală. Nu există nimic altceva care să se numească echipă mixtă sau nu știu ce”

Eu , când am preluat mandatul , deci, nu am găsit picior de protocol activ! Tocmai de aceea, pentru că resimțeam asta ca pe un gol dureros, cam ca atunci când mă doare capul, m-am și grăbit să închei unul nou, cutezător, în 2016, prin care eliminam ambiguitățile și SRI devenea, așa cum și distinsa doamnă Prună și-a dorit – o doamnă foarte potrivită la ministerul Justiției, care nu i-ar fi dat vreodată prin cap să mă evalueze- devenea, zic, ORGAN DE CERCETARE PENALĂ, cum era pe vremuri, când ehehei! ce bine colaboram și puneam împreună ouă fierbinți la axilele bandiților!

Că art. 7 și art .12 din Protocolul din 2016 eu personal și cu doamna Prună le-am scris, după cum urmează:

”Parchetul coordonează, prin intermediul procurorilor desemnați, conform prevederilor legale, activitatea organelor de cercetare penală specială ale Serviciului”

și :

„Serviciul derulează activități specifice organelor de cercetare penală speciale, prin consilieri juridici anume desemnați și ofițeri specializați, care își îndeplinesc atribuțiile specifice sub conducerea și controlul direct al procurorului desemnat”.

Banditul ăla de Sebi Ghiță ... cum a dat el înregistrarea unde procurorul Portocală Negulescu zicea de procurorul general, care eram eu, că e o ZDREANȚĂ... de mi-au venit azi în minte, privind la mata, Tudorele, cum vrei să mă evaluezi ca pe-un nimic, nemuritoarele versuri a lu' Tudor Arghezi :

„Zice Zdreanță-n gândul lui: 
«S-a făcut a(l) dracului ! »...”

P.S. Liiceanu Gabriel, maestre... mai ții minte, dragă, cum afirmai în ROMÂNIA GURILOR ȘTIRBE că toate gurile fără dinți erau ale unor pesediști neeeducați ? Da' pe ăsta l-ai văzut, dragă? Tot pesedist, tot pesedist și ăsta? Că doar, cum magistral subliniai: „Nu mai putem sta – iată s-au făcut deja 70 de ani (1947- 2017) și în curând vom sărbători o sută de la nașterea României Mari – FĂRĂ DINȚI ÎN FAȚA EUROPEI ”!!!!

Comentarii

Postări populare