NOUA ORDINE MONDIALĂ? AȘ! DACĂ VREȚI SĂ AFLAȚI VIITORUL OMENIRII URMĂRIȚI NOUA MODĂ MASCULINĂ






Din câte cred, când omenirea începe să se plictisească și zăbovește, răsturnată pe canapea, reflectând, cu ochii în tavan , la cât de „fără rost” este propria sa existență, se apucă să-și „optimizeze” condiția… De obicei, ca să constat cât a evoluat civilizația în răstimpul cât nu am fost eu atentă și dacă mai e ceva de îmbunătățit, mă uit la prezentările de modă pentru bărbați… Acestea constituie un BAROMETRU fără greș pentru evoluție: bărbații cu sacouri cadrilate și cu TUTU-uri nostime de la brâu în jos, cu pantofiori măsura 48, dar cu toc, fundițe și floricele, cu dresuri de mătase de culoare roz-zmeurie , cu fuste midi , încheiate cu năsturei pe lateral... Bărbații cu volănașe peste bicepșii bine exprimați și cu mască de Zorro pe mufă, reprezintă o ilustrație perfectă pentru lupta omenirii cu plictisul …

În mod ciudat, dacă închid ochii, pot să-mi imaginez tot USR-ul mascul și matur îmbrăcându-se așa și ieșind pe stradă, dar și pe tinerii aspiranți liberali mi-i pot imagina. Căci ei sunt PROGRESIȘTII noștri model… uneori, și pe Ludovic Orban , avid de publicitate, mi-l pot imagina cu fustiță, clop și primată mignonă pe umăr …Ei, dar să nu exagerez... că cine a mai văzut președinte de partid istoric cu maimuța pe umăr?

22 august 2018

Comentarii

Postări populare