CUM AM RATAT ȘANSA DE A DEVENI PERFECTĂ


Ah, la naiba! Aș fi putut și eu să mă dezvolt intelectual și să mă diversific profesional , dacă eram un pic mai iute de picior! Dar, asta e… am pierdut șansa extraordinară de a participa la cursul care mi-ar fi permis ca într-un timp absolut rezonabil ( o săptămână) să devin EXPERT PREVENIRE ȘI COMBATERE A CORUPȚIEI ( autorii programului au mare grijă la resurse, după cum se poate observa, că dacă n-ar fi ghidați de atâta binecuvântată parcimonie , ar scrie EXPERT ÎN PREVENIREA ȘI COMBATEREA CORUPȚIEI și nu așa cum au scris când și-au lansat cursul) .

Să nu credeți că e o glumă, nu…nu… cursul de șapte zile, care te face mai deștept și mai sensibil la depistarea tentativelor de corupție , este AUTORIZAT ANC și este prezentat așa:

„Cursul foloseste metode moderne de predare ANDRAGOGICE (specifice educației adulților): prezentări powerpoint, proiecții video, jocuri, studii de caz, demonstrații, jocuri de rol, brainstorming, lucrul în echipă.”

Deci, mie mi-era destinat! Eu ador metodele ANDRAGOGICE , că mă mai educă prin zonele mele de educație ușor nebuloase, că mă învață jocuri inteligente de societate ( să formăm echipe și echipele noastre să tragă de-o sfoară, în sens opus , ca să ni se dezvolte spiritul de competiție, să jucăm „Rațele și vânătorii” sau „Țară, țară, vrem ostași” în același scop, să sărim, stând cu fundul pe mingea gonflabilă, cu mâner, pentru că „cine nu sare/ nu vrea schimbare”), ca să nu mai spun de BRAINSTORMING , că la brainstorminguri nu mă întrece nimeni! Dar și să ne jucăm de-a anticorupția, pe roluri, mi s-a părut o idee deosebită… de exemplu, dacă intram în program și mergeam la curs, eu aș fi vrut să fiu Codruța în drama „ APUS DE SOARE LA DNA”… și să intervin la sfârșit ca un „deus ex machina” care le pune tuturor actorilor, corupți și corupători, precum și figuranților, inclusiv celui care cară tava, că doar și ei trebuie să fi făcut ceva, cătușele!

Nu suntem noi o țară drăgălașă, de să te tăvălești de râs?

Din păcate, revista de popularizare era veche iar cursul de la Iași s-a încheiat pe 3 martie 2017…

Pentru că am ratat cursul de la Iași, am intrat pe NET să caut o altă oportunitate de a mă dezvolta anticorupțional… și ce gândiți că găsesc? N-o să credeți, un curs ONLINE , complet gratuit! Așa, da! mi-am zis, părea încurajator, mai ales că era promovat de ADEVĂRUL.ro, cotidian în care eu am o încredere nestrămutată iar tematica era o ispită căreia nu m-aș fi putut împotrivi: „Implicare si simplificare. Instrumente online în sprijinul luptei anticorupție”. Aflu că este „finanțat de Uniunea Europeană prin Facilitatea de Tranziție 2007/ 19343. 01.11/AC27”. Deci, treabă serioasă! Din păcate ochii mi-au căzut pe data articolului din ADEVĂRUL… 8 iulie 2010… așadar , și pe ăsta l-am ratat… dar, dacă tot eram acolo, arunc și o privire în josul paginii , la COMENTARII. Și iată ce găsesc:

„Cum se obține cheia de acces pentru cursuri? Răspunde cineva la mesajele transmise pe site? Dacă da, în ce termen?”

„ Am creat cont, am accesat secțiunea «Înscriere la curs» după care primesc mesajul: Pentru a putea accesa acest curs aveţi nevoie de o «cheie de înscriere» – o parolă ce poate fi folosită o singură dată . Cum se obține «cheia», totuși?”

„Când încerc să îmi fac un cont orice parolă as băga nu vrea sa o ia în considerare și astfel nu îmi definitivează crearea contului”

„Da-ți-mi un exemplu de parolă sa știu cum ar trebui să fac. La accesarea link-ului, îmi apare mesajul: Error: Database connection failed”.

Aproape toate mesajele sunt la fel.

Deci, prieteni, noi doritori de a deveni EXPERȚI ANTICORUPȚIE avem slavă domnului ! dar nu pot să intre în program… întrebarea mea de bun simț este: DAR CU ȘPAGĂ AȚI ÎNCERCAT, BĂIEȚI ?

Comentarii

Postări populare